Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T14:57:35+01:00
Demokracja są to rządy ludu. Jej początki sięgają starożytnych Aten. Zasadę demokracji wymyślił Perykles,który był również demagogiem. Przeszła ona bd trudną drogę. Dlatego, że Prykles musiał przkonać wszystkich ludzi do tej wspaniałej jego zdaniem zasady.

;D
miałam to na Wosie ostatnio więc ploszę ;D
1 5 1
2010-03-07T15:02:51+01:00
Demokracja ("rządy ludu") - ustrój polityczny, w którym źródło władzy stanowi wola większości obywateli.
Demokracja ma swoje początki w Starożytnej Grecji, ale znaczący wkład w jej rozwój ma także kultura Starożytnego Rzymu, oraz kultura Zachodu.
1 5 1