Wytłumacz podane związki frazeologiczne i ułuż z każdym z nich jedno zdanie:
a)
stanąc komuś kością w gardle
b)
przeniknąc do szpiku kości
c)
dostac w kośc
d)
drzec z kimś koty
e)
tyle co kot napłakał
f)
fiknąc kozła
g)
byc kozłem ofiarnym

2

Odpowiedzi

2010-03-07T15:00:11+01:00
A) to inaczej przeszkodzić. Ten chłopak stanął jej kością w gardle
b)Czy tu napewno ma być przeniknąć?
c)oberwać Ale dostał w kość
d)kłucić się W tym domu słychać jak drą koty
e)mało W tej misce jest tyle co kot napłakał
f)przewrócić się Tomek na wf fiknął kozła
g)być popychadłem,ofiarą Damian jest zawsze kozłem ofiarnym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:04:26+01:00
A) dokuczac komuś
b) mocno przeniknąc
c)dostac od życia
d)kłucic się z kims
e)mało
f)przewrócic się
g)byc ofiarą czegos
;))
1 5 1