przeczytaj psalm i Napisz co czeka wszystkich którzy przestrzegają przykazań

Psalm:
Szczęśliwy mąż,
który nie idzie za rada występnych,
nie wchodzi na drogę grzeszników
i nie siada w kręgu szyderców,
lecz ma upodobanie w Prawie Pana,
nag Jego Prawem rozmyśla dniem i nocą.

3

Odpowiedzi

2010-03-07T15:01:41+01:00
Tych co przestrzegają przykazań czeka przychylność Boga.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T15:05:57+01:00
Ci, którzy przestrzegają przykazań bożych będą szczęśliwi. Pan Bóg będzie wobec nich litościwy.
2010-03-07T15:20:31+01:00
Którzy przestrzegają przykazań beda
- szczescliwi
- Beda mieli łaski u boga
- Bedzie im pomagał i nad jego problemami rozmyslał
- gdy go o cos poprosi spełni to
mam nadyieje ze jakos pomogłam :)