Odpowiedzi

2010-03-07T15:00:55+01:00
Wymagają one dużo światła dlatego nie widzimy barw.
5 1 5
2010-03-07T15:01:08+01:00
Ponieważ nasze oczy są tak zbudowane że nie widzimy dokładnie w nocy a barwy widzimy tylko przy odpowiednim kątem padania światła
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T15:01:20+01:00
Ponieważ w nocy nie ma promieni słonecznych, a mianowicie gdy promień pada na dany przedmiot to ten nie pochłania określonej barwy, która my widzimy jako kolor. Tego zjawiska niestety nie zauważymy w nocy bo promienie świetlne nie docierają do przedmiotu i wydaje on się nam w nocy taki szary, bez koloru.
Niestety takie są prawa fizyki, a nie biologi.
2 3 2