Pomocy! Mamy coś takiego napisać ( w miejscach gdzie trzeba coś wpisać napiszę xxx .
1 . Jeśli w powietrzu znaduje się duża ilość pary
2 . xxx, to zaczynają się tworzyć
3 . xxx. Chmury są zbiorem
drobniutkich 4 . xxx
Wody lub kryształków 5 . xxx
albo ich mieszaniny. pomóżcie!! napiszcie w odpowiedzi jeśli możecie
5 . odpowiedź . błagam !!!!

3

Odpowiedzi

2010-03-07T15:09:47+01:00
Jeśli w powietrzu znaduje się duża ilość pary
wodnej, to zaczynają się tworzyć
chmury. Chmury są zbiorem
drobniutkich kropel
Wody lub kryształków lodu
2010-03-07T15:24:42+01:00
2 wodnej
3 chmura
4 kropelek
5 chyba lodu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:58:21+01:00
Jeśli w powietrzu znajduje się duża ilość pary wodnej, to zaczynają się tworzyć chmury.Chmury są zbiorem drobniutkich kropelek wody lub kryształków lodu. :)