Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:04:40+01:00
Moim zdaniem nauczyciel w każdej stytuacj jest dla nas wzorem do naśladowania i autorytetem. Z pewnością nauczyciel podczas jakis trudnych chwil , nie powinien popadas w skrajne emocje tylko delikatnie i spokojnie zawsze wytłumaczyć. Oczywiście nie zaleznie jaki nauczyciel powinien pomagac nam w trudnych chwilach i opresjach , rozwiązywać nasze problemy . Powinien tez kilkukrotnie tlumaczyć jeżeli czegos nie rozumiemy , bez żadnej złości i docinek na dany temat. Uważam , że uczniowie powinni czerpac przykłąd z nauczycieli.
2 3 2
2010-03-07T15:05:48+01:00
Nauczyciel może być naszym autorytetem ,gdy:
-jest miły
-jest szczery i uczciwie ocenia sprawdziany
- jest osobą, której można zaufać
- potrafi pomóc nam gdy obecnie tego potrzebujemy
- zrobi wszystko aby dowieść prawdy
-jest zawsze suwerenny
- dotrzymuje danego słowa


to wszystko co mam z zwszytu z poprzedniej klasy ;P

2 3 2