Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T15:34:19+01:00
Syn marnotrawny- nierozsądny pokorny,rozrzutny, umiejący przyznac się do błędu,porywczy

ojciec- sprawiedliwy,kochający, szczęśliwy, dobry, uczciwy

starszy syn- zazdrosny,wylewny, opiekuńczy
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:42:43+01:00
SYN MARNOTRAWNY
-nieodpowiedzialny
-chciwy
-pazerny na pieniądze
-samowolny
-obojętny
-odważny
-rozrzutny
-lekkomyślny
-samokrytyczny
-uczciwy
-pokorny
-odważny
-odpowiedzialny

OJCIEC
-serdeczny
-wyrozumiały
-troskliwy,opiekuńczy
-dobry
-cierpliwy
-sprawiedliwy
-przebaczający
-miłosierny
-kochający

STARSZY SYN
-zazdrosny
-uczciwy i wierny ojcu-nie umiejący przebaczyć
-egoista
-materialista

Więcej już chyba nie wymysle:P
7 4 7