Odpowiedzi

2010-03-07T15:09:51+01:00
Mała gęstość zaludnienia: wysokie góry, klimat zwrotnikowy ciepły, małe zasoby słodkiej wody

Duża gęstość zaludnienia: żyzne gleby, klimat umiarkowany ciepły, tereny nizinne
1 5 1
2010-03-07T15:10:49+01:00
Mała gęstość zaludnienia: wysokie góry, małe zasoby słodkiej wody, klimat zwrotnikowy ciepły
Duża gęstość zaludnienia: żyzne gleby, klimat umiarkowany ciepły, tereny nizinne
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:18:18+01:00
Mała gęstość:
wysokie góry
klimat zwrotnikowy ciepły
małe zasoby słodkiej wody

Duża gęstość:
żyzne gleby
klimat umiarkowany ciepły
tereny nizinne