Odpowiedzi

2010-03-07T15:18:16+01:00
Prosty chłop - epitet
ryknął niedźwiedź - onomatopeja ( wyraz dźwiękonaśladowczy)
ryk okropny - epitet
pniaki osmalone - epitet
na źwierza wytknęli flint rury jako dwa konduktory - porównanie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:25:25+01:00
Onomatopeje
-wrzask psów
-krzyk strzelców
-doszli zwierza-wrzask znowu,skowyt-zwierz się broni
-wpadli na trop,grają,ujadają

epitety
-ryk okropny
-odzew dźwięczący,rześki
2 2 2