Odpowiedzi

2010-03-07T15:08:52+01:00
V=πr² * h
h=10
V=640π

640π=πr² * 10 / : π
640=r² * 10 / : 10
r²=64
r=8 (cm)

LICZĘ NA NAJLEPSZY ^|^
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:10:06+01:00
640 : 10 = 64
Pierwiastek z 64 = 8
r= 8

Pc = 2πr^2 + 2πr * H
Pc = 2π8^2 + 2π8 * 10
Pc = 128π + 160π
Pc= 288π
2 3 2
2010-03-07T15:15:20+01:00
V=Pp*H
Pp=?
Pp=V/H=640πcm³/10cm=64πcm²
r=?
Pp=πr²
64πcm2=πr²/π
64cm2=r²
r=8cm
Pb=2πrH=2*π*8cm*10cm=160πcm²
2 3 2