Wielka Prośba :]
Na pewno dam najlepszą odpowiedź....

Proszę o bicia na gitarę dla piosenek...nie muszą być wszystkie:
i mogą być chwyty...

- Jaki tu spokój
- Jesteś szalona
-Hej czy ty wiesz - Classic
-BOYS – CHŁOP Z MAZUR

Proszę też o inne piosenki....
jakie macie ;];]
Jak chcecie piszecie na gg : 1810148 , lub email [email protected]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:08:53+01:00
Http://www.guitartutee.com/

To jest bardzo dobra strona z nutami i chwytami na gitarę, może tam to znajdziesz, powodzenia!;)
1 3 1
2010-03-07T15:12:45+01:00
Jaki tu spokój

cała piosenka:

C - G - G - C

Tonacja w górę o 2 półtony, czyli:

D - A - A - D

Tonacja w górę o 2 półtony, czyli:

E - H - H - E

jesteś szalona

wst. G Jesteś szalona C D h e Jesteś szalona C D G

instr. G h C a Dsus4 D

zwr. Miłoś odchodzi... G h
C a Dsus4 D
G h
C a Dsus4

ref. Jesteś szalona... C D
h e
C D
G


Z racji tonacji może być d zamiast D, łatwiej wtedy wejść, ale jak kto woli

Hej czy ty wiesz

zwrotka:
G e a D x4

ref:
C D G e x3
(hej szkoda ze, juz nie zobacze Cie) - C D

CHŁOP Z MAZUR

Intro:
G/e/C/D

Zwrotka:
G/C/G/a/D/G
G/C/G/e/a/D/G

Refren:
G/e/C/D
2010-03-07T19:13:48+01:00
Jaki tu spokój
cała piosenka:

C - G - G - C

Tonacja w górę o 2 półtony, czyli:

D - A - A - D

Tonacja w górę o 2 półtony, czyli:

E - H - H - E

D A
1.Miłość odchodzi, słyszę znów z Twoich ust.
h G A
Zawsze prawda miała jakiś sens.
D A
Te dni jak bajka, piękne jak tysiąc róż.
h G A
Gdy się śmiałaś zawsze no i cześć.



Refren:
D G A D
Jesteś szalona mówię Ci, zawsze nią byłaś
h
skącz już wreszcia śnić.
G A
Nie jesteś aniołem, mówię ci.
D
Jesteś szalona. / x2


D A
2. Na pożegnanie dajesz mi uśmiech swój.
h G A
Gdy odchodzisz wszystko burzy się.
D A
Kochałem Cię i Twe szaleństwa mocno tak.
h G A
Gdy się śmiałaś zawsze no i cześć.

Refren:
D G A D
Jesteś szalona mówię Ci, zawsze nią byłaś
h
skacz już wreszczi śnić.
G A
Nie jesteś aniołem, mówię Ci.
D
Jesteś szalona. / x4


chłop z mazur
Intro:
G/e/C/D

Zwrotka:
G/C/G/a/D/G
G/C/G/e/a/D/G

Refren:
G/e/C/D

tu jest mnóstwo fajnych piosenek i chwytów
http://spiewnik.wywrota.pl/