Odpowiedzi

2010-03-07T15:10:25+01:00
Charakter, natura, temperament danej osoby
112 2 112
:/ nie.... to
a co to znaczy temperament
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:11:20+01:00
Usposobienie- jest to termin, którym okreslamy czyiś charakter. Mówi nam on o cechach psychicznych człowieka
181 2 181
ok
ok dzięki daję ci gwiazdki :)
2010-03-07T15:11:34+01:00
Usposobienie sa to cechy czyjegos charakteru
moze byc to tez stan psychiczny
149 4 149