7. Oddziel pionową kreską zapisane w ciągu związki wyrazowe, a następnie uzupełnij tabelę.

S K L E P Z S Z Y L D E M P O D Z I W I A J Ą N A T U R Ę P R O D U K T Z K O R K A L A S Y B U K O W E S P R A W D Z Ą P R Z E P I S K U P I L I P A M I Ą T K I W S P A N I A Ł Y K R A J O B R A Z C I E K A W I T U R Y Ś C I O D B Y Ł P O D R Ó Ż K U P I Ę B I L E T

przydawka z wyrazem określanym: ??



dopełnienie z wyrazem określanym: ??

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:30:57+01:00
Sklep z szyldem.Podziwiają naturę.Produkt z korka.Lasy bukowe.Sprawdzą przepis.Kupili pamiątki.Wspaniały krajobraz ciekawi turystów.Kupię bilet na podróż.
6 2 6
2010-03-07T19:58:17+01:00
Sklep z szyldem.
Podziwiają naturę.
Produkt z korka.Lasy bukowe.
Sprawdzą przepis.
Kupili pamiątki.
Wspaniały krajobraz ciekawi turystów.
Kupię bilet na podróż.
5 2 5