Odpowiedzi

2010-03-07T15:12:15+01:00
1. Ponieważ chciał dojść do końca drogi. Chciał zbawić ludzi.
2. Maryja cierpiała razem z Chrystusem podczas drogi krzyżowej
1 5 1
2010-03-07T15:12:52+01:00
1. Ponieważ wiedział ze jest Synem Bożym i cierpi dla naszego zbawienia.
2. Maryja współcierpiąca poniewaz była jego matką,wychowywała go a jej syn mosi cierpic za innych ludzi. Lecz wiedziała ze to dla jej dobra.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:49:07+01:00
1. Ponieważ postanowił przezwyciężyć ciężar krzyża i iść dalej, na Golgotę, gdzie zgodnie z wolą miało się dokonać zbawienie . Jezus przez to wydarzenie pragnie nam pokazać, abyśmy nie poddawali się w swoich problemach i konsekwentnie dążyli do celu.

2. Maryja, jako matka Jezusa, będąc obecna na drodze krzyżowej cierpiała wewnątrz swojego serca, gdyż męka i śmierć Syna (jak i dla każdej matki) była bardzo bolesna. Dlatego, nazywamy Maryję współcierpiącą, ponieważ cierpiała duchowo razem ze swoim Synem.
4 5 4