Odpowiedzi

2010-03-07T15:18:20+01:00
Moim zdaniem największy wpływ na rozwój ludzkości miał komputer, ponieważ jest teraz potrzebny, np. w medycynie i jest źródłem informacjii dla wielu ludzi.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:28:44+01:00
Moim zdaniem bardzo ważnym wynalazkiem dla ludzkości jest żarówka. Wydaje się że to nic takiego, ale czy wyobrażasz sobie życie bez światła ?
Odkrycie to zawdzięczamy Tomaszowi Alva Edisonowi, który w 1879 skonstruował żarówkę z włóknem węglowym świecącą przez kilkadziesiąt godzin, a później przedłużyć czas jej świecenia do ponad 100 godzin.
19 3 19
2010-03-07T15:30:53+01:00
Według mnie to aparat fotograficzny miał wpływ na rozwój ludzkości, ponieważ dzięki niemu robimy zdjęcia nie tylko dla siebie, na których jesteśmy przedstawieni, ale także dla tego, bo fotografie są dowodami na wiele rzeczy, o których człowiekowi trudno byłoby się dowiedzieć np. że Ziemia jest kulą(zdjęci z satelity), mielibyśmy wtedy tylko argumenty, a zdjęcia nas ,,przybliżyły" do stwierdzenia o kulistości Ziemi, lub np. że kwiaty się ,,ruszają" (słoneczniki odwracają swe ,,główki" do słońca). Ludzie często robią zdjęcia przyrody m.in. wodospady, lasy, dzikie zwierzęta, jeziora, morza i oceany, zachody słońca itp. Sama też fotografuje piękno natury i nie wyobrażam sobie życia bez aparatu fotograficznego, tak samo jak i większość ludzi.


Liczę na naj. Pozdrawiam. ;)

Ps. troche się pisało ;))
15 4 15