Odpowiedzi

2009-10-21T20:07:16+02:00
Podczas podróży poznajemy nową kulturę, jeśli to wycieczka za granicę to także kształcimy język obcy, mamy także styczność z nowymi ludźmi...
Przykład: Ewa pojechała na wycieczkę do Egiptu. Bardzo spodobał się jej ten kraj, i postanowila ze będzie się uczyła języka w którym się tam mówi i zostanie przewodnikiem ; D
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T20:09:16+02:00
Stwierdzenie według mnie jest bardzo trafne, ponieważ podróże naprawde wzbogacają nas o iwedzę.
Pozwolę sobie przytoczyć przykład z mojego życia.
Na ostatnich wakacjach byłam z rodzicami w Grecji. Wycieczka była wspaniała, widoki też przepiekne, lecz historia tego miejsca jest niezwykła. To niesamowite,że budowle sprzed tysięcy lat przetrwały do dzisiaj.
Po powrocie z wakacji kiedy zaczęła sie szkoła rozmawialiśmy o starożytnych państwach. Na tych lekcjach miałam bardzo dużo do powiedzenia, dzięki czemu dostałam piątkę z historii. Dlatego tez warto podróżowac nie tylko dla przyjemności, ale też dla zdobycie bezcennej wiedzy.
7 3 7
2009-10-21T21:04:07+02:00
"Podróże kształcą" - gdy jeździmy na różne wycieczki zawsze coś nowego na niej się dowiadujemy. Tak samo jest w tym przysłowiu.
Bardzo wiele się dowiadujemy gdy jesteśmy na jakiejś podróży.

6 3 6