Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:18:58+01:00
Teren zdegradowany to obszar, który w przeszłości pełnił różne funkcje lecz je utracił, a teren zdewastowany to obszar zniszczony na przykład przez człowieka.
1 1 1
2010-03-07T15:31:14+01:00
Teren zdegradowany to teren,który został w pewnie sposób osłabiony i pogorszony na skutek np. działalnosci człowieka.Teren zdewastowany należy zrekultywowac.To również działolnosc człowieka lub innych czynników.Degradacja i dewastacja terenu są niekorzystne dla ekosystemu.