Odpowiedzi

2010-03-07T15:14:32+01:00
Na komputerze bo szybciej i wyrażniej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:15:52+01:00
We do not commit errors on computer writing, as it underlines our bulls , and we write 2x faster. Writing is pen wanted, as we must know (be able) pretty (beautiful) and write without errors. Writing is write in my opinion pen better teach (learn) correctly .

zrobiłam to przy pomocy tłumacza.!
2010-03-07T15:18:42+01:00
Pisząc na komputerze nie popełniamy błędów, ponieważ podkreśla nam nasze byki, oraz piszemy 2x szybciej. Pisanie długopisem jest potrzebne,ponieważ musimy umieć ładnie i bez błędów pisać. Test 3 klass nie napiszemy z Wordem. Moim zdaniem pisanie długopisem jest lepsze poznieważ uczymy sie poprawnie pisać.:)