Udział polaków w Zimowych Igrzyskach Olimpijskich 2010.
Jacy polacy (chodzi mi o imię i nazwisko) zdobyli medale na Zimowych Igrzyskach Olimpiskich 2010 w Vancouver?
Chodzi mi o coś takiego: Adam Małysz- srebrny medal
Srebrnych medali było 3 a brązowych 1 :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:21:46+01:00
Justyna Kowalczyk - biegi narciarskie (30 km techniką klasyczną)- ZŁOTY MEDAL
Adam Małysz - skoki narciarskie (K-125)- srebrny medal
Justyna Kowalczyk - biegi narciarskie (sprint technika dowolną)- srebrny medal
Adam Małysz - skoki narciarskie (K-95)- srebrny medal
Justyna Kowalczyk - biegi narciarskie (bieg łączony na 15 km)- brązowy medal
Katarzyna Bachleda-Curuś, Katarzyna Woźniak, Luiza Złotkowska - łyżwiarstwo szybkie (wyścig drużynowy na dochodzenie)- brązowy medal
2010-03-07T15:22:03+01:00
Justyna Kowalczyk - złoty, srebrny i brązowy medal
Adam Małysz - dwa srebrne medale
Panczenistki (Katarzyna - Bachleda-Curuś, Katarzyna Woźniak i Luiza Złotkowska) - brązowy medal
2010-03-07T15:23:03+01:00
Justyna Kowalczyk - złoty medal, srebrny medal, brązowy medal
Adam Małysz - 2 srebrne medale
Polskie panczenistki - brązowy medal