Odpowiedzi

2010-03-07T15:21:31+01:00
Zaproszenie!

Mam zaszczyt zaprosić Sz. P....< imię nazwisko> na projekcję filmu poświęconej Stanisławowi Lemowi, która odbędzie się .... <data i godzina> w......<miejsce>. Serdecznie zapraszamy.

Z poważaniem
.....<podpis>;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:25:43+01:00
Klub Filmowy zaprasza na projekcje filmu poświęconej w Stanisławowi Lemowi reżyserii .... . Film można oglądać od 2 do 7 października. Pokazy rozpoczynają się o godz. 18.00. W sali widowiskowej w Miejskiego Gimnazjum. Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych, wstęp wolny.
Serdecznie zapraszamy!!!



2010-03-07T15:27:02+01:00
Serdecznie Zapraszam
****************************** napisz kogo zapraszasz

Na projekcję filmu poświęconemu Stanisławowi Lemowi,
który odbędzie się 05.06.2010 roku w galerii kasztanowej,
o godzinie 14.00 a skończy o 16.00.Bardzo proszę przybycie.
********************
twój podpis