Odpowiedzi

2010-03-07T15:19:28+01:00
Moim zdaniem to Droga krzyżowa , dzięki temu wiele mogę przemyślec.
3 3 3
2010-03-07T15:30:17+01:00
Droga krzyżowa bo teraz ją obchodzimy
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:19:44+01:00
Myśle ,że Nabożeństwo Drogi Krzyżowej ponieważ przedstawia cierpienie Pana Jezusa ,który niósł krzyż ,umarł i zmartwychwstał a pozatym zbliżają się święta Wielkanocne.
3 3 3