Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T15:21:03+01:00
Fotosynteza ma znaczenie w produkowaniu tlenu, którym my oddychamy i wytwarzaniu pokarmu, który my spożywamy.
1 5 1
2010-03-07T15:23:32+01:00
Znaczenie fotosyntezy dla życia na ziemi:
*tlen dzięki któremu wszystkie organizmy oddychają
*usuwanie dwutlenku węgla
*energia dla roślin
*oczyszczanie środowiska
*lasy-płucami ziemi
1 5 1