Odpowiedzi

2010-03-07T15:21:57+01:00
X - długość krawędzi podstawy
y - ilość drutu potrzebna na zbudowanie szkieletu tego graniastosłupa

24 = x + 0,2x
24 = 1,2x
x = 24 / 1,2
x = 20

y = 6x + 3 * 24
y = 6 * 20 + 3 * 24
y = 192cm

odp: Na zbudowanie szkieletu tego graniastosłupa potrzeba 192cm drutu.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:23:45+01:00
1,2=24
1=x
x=20 cm

długosć krawędzi bocznej 24
długość krawędzi podstawy 20

ilość drutiu 6*20+3*24=120+72=192 cm