Heej proszę was dokończcie to zadanie, bo ja wiem jak to zrobić, ale nie jestem pewna ;p

Na mapie odległość od Boru do Gaju jest równa 8 cm. W rzeczywistości odległość między tymi miejscowościami jest równa.......km .

I tam gdzie są kropki to trzeba uzupełnić .

Z góry wielkie dzięki

Buziakii ;**** < 3

2

Odpowiedzi

2010-03-07T15:23:46+01:00
1cm: 50 000cm
1cm-500m
1cm-0,5km
40km chyba (:
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:00:53+01:00
Skala=1:50000
50000cm
500m
0,5km
1cm=0,5km
8cm=4km
Na mapie odległość od Boru do Gaju jest równa 8 cm. W rzeczywistości odległość między tymi miejscowościami jest równa 4 km .