Pilnie potrzebuję mapę Krakowa ale uwaga! Tak żeby był plan taki na którym jest widoczny Kościół Mariacki, rynek itd. Bo potrzebuję do plakatu. W zamian za SZYBKĄ pomoc oferuję swoje usługi ( xd ) w matmie, polaku, historii, fizyce, przygodzie. Prosze przesyłac na maila [email protected]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:26:19+01:00
Http://www.krakow.pl/en/turystyka/img/mapa_b.jpg

albo

http://www.zewecki.com/Mapa.jpg
2010-03-07T15:26:51+01:00
Http://www.krakow.pl/en/turystyka/img/mapa_b.jpg
Tam masz duzo takich zeczy ;)