Odpowiedzi

2010-03-07T15:32:06+01:00
Zaproszenie!

Mam zaszczyt zaprosić Sz.P....<imię, nazwisko> na bal kostiumowy, który odbędzie się w.....<miejsce> .....<data> o <<godzina>. Gwarantowana świetna zabawa! Serdecznie zapraszamy!

<podpis>
1 5 1
2010-03-07T15:32:46+01:00
ZAPROSZENIE
Serdecznie zapraszam uczniów szkoly podstawowej na bal kostiumowy,który odbedzie sie 25.04.08r o godz. 15.00 w małej hali sportowej w Warszawie przy ul. Mickiewicza 15. organizatorzy np tak mozesz to zadanie zrobić
Proszę czekać...
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:39:35+01:00
Zaproszenie!
Serdecznie zapraszam wszystkich spragnionych dobrej zabawy, chętnych potańczyć, na Bal Kostiumowy! Odbędzie się on 25.03.2010 o godzinie 15:20. Gwarantujemy niezapomnianą zabawę i świetną lokalizacje, mianowicie Klub "Tańcz" przy ulicy Kostiumowej 5. Mile widziane oryginalne stroje!
Pyszna zabawa czeka!
Anna Kowalska
4 3 4