Przetłumacz na j.polski :

WOMAD stands for 'World of Music, Arts and Dance'. Every year there are WOMAD festivals in several different countries. You can hear many different kinds of music at WOMAD festivals, for example, bands like The Warsaw Village Band from Poland.

Z góry dzięki. :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:33:04+01:00
WOMAD oznacza "Świat muzyki, artystów oraz tańca". Co roku odbywają się festiwale WOMAD w kilku różnych krajach. Można usłyszeć wiele różnych rodzajów muzyki na festiwalach WOMAD, na przykład takie zespoły jak The Warsaw Village Band z Polski.
2010-03-07T15:36:18+01:00
WOMAD oznacza "swiatowa muzyka, sztuka i taniec". Co roku odbywają się festiwale WOMAD w kilku różnych krajach. Można usłyszeć wiele różnych rodzajów muzyki na festiwalach WOMAD, na przykład takie zespoły jak The Warsaw Village Band z Polski
2010-03-07T15:41:34+01:00
KObieta stoi dla 'Świat Muzyki, Sztuki i Taniec tańczy. Każdy rok tam są Kobiety festiwale w kilku różnych państwach. Wy możecie słyszeć słyszycie wiele różne widoki muzyki przy Kobiecie festiwale, na przykład, banda jak Banda Miasteczka Warszawy od Polski