Odpowiedzi

2010-03-07T15:34:38+01:00
Konfliktu pokoleń nie da się uniknąć. Świat idzie na przód. Młodzi myślą zgodnie z zasadami panującymi w dzisiejszym świecie. Natomiast starsi ludzie myślą wg zasad panujących za czasów ich młodości.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:57:21+01:00
Konfliktów nie da się uchronić.Młodzi się buntują,starsi sprzeciwiają pouczają a to tylko pogarsza sytuację.
Inne upodobania,religie,kolor skóry...można wyliczać wiele.
Innych ludzi przeraża inność dlatego tworzą się konflikty.
Kłótnie,bunty,pokazywanie palcami...Konflikt,na konflikcie to było,jest,i będzie.Życia i ludzi nie da się zmienić.