Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Heba
  • Początkujący
2010-03-07T15:41:58+01:00
Hmm tylko czy to ma być np. plan miasta? Jeśli tak to musi tam być coś takiego jak legenda czyli: rzeki jeśli są, różne budynki np. kościół, biblioteka, posterunek policji itp., ulice dla samochodów, pieszych, tramwajów, może też być pokazane gdzie jest park. Czy o to Ci chodziło? A i jeszcze w jakiej skali jest narysowany ten plan :)
Mam nadzieję, że pomogłam. Jeśli nie, to napisz.
1 5 1
2010-03-07T16:26:51+01:00
1.Przygotuj nie zbędne przybory np:linijkę,ołówek,gumkę,kredki itp.
2.Przygotuj odpowiednią kartkę.
3.Umyj ręce aby kartka nie była brudna.
4.Zastanów się nad tym co chcesz przedstawić.
5.Do dzieła.
1 5 1
2010-03-07T20:39:15+01:00
Przed narysowaniem planu należy dokładnie zmierzyć przedmiot(długość ,szerokość)
Jeśli trzeba zmniejszyć obiekt,to należy podzielić długość i szerokość przez tą sama liczbę np:biurko ma wymiary dł100cm,szer-50cm skala 1:10 dł-100cm:10=10cm szer50cm:10=5cm
Jeśli trzeba powiększyć obiekt to mnożymy dł. i szer. przez tą samą liczbę

1 5 1