Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:45:33+01:00
Do Dyrektora Gimnazjum


Podanie


Zwracamy się do pana dyrektora naszego gimnazjum z prośbą
o zakup telewizora do sali nr.10.
Dzięki temu zakupowi młodzież bedzie mogła korzystać z dostępu
do programów edukacyjnych,których jest wiele,a wszystkie one
mogły być przez nich oglądane,w czasie zajęć lekcyjnych.
Będzie to nieoceniona pomoc w nauce i zrozumieniu danego tematu.

Samorząd szkolny
1 5 1
2010-03-07T15:47:06+01:00
Twój adres miejscowość i data

Do
Dyrekcji Gimnazjum
nr ... im. ............
w .....................

Zwracam się z uprzejmą prośbą o zakup nowego telewizora do sali nr 10. Uzasadnienie mojej prośby jest następujące: ubarwienie lekcji prowadzonych przez nauczyciela, pomoc naukowa.
Uprzejmie proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poważaniem:

Własnoręczny podpis (imię i nazwisko)
1 4 1