Odpowiedzi

2010-03-07T15:40:34+01:00
Moje ulubione miejsce to park. są tam drzewa, kwiaty, krzaki, obok jest mały las w którym chowają się kotki, obok jest plac zabaw, są ławki, można pograć w szachy i zawsze można przynieść koc i poleżeć. zimą jest tam wiele dzieci, które bawią się na śniegu. wiosną jest tam dużo psów z którymi można się bawić, obok jest plac zabaw na którym można sie bawić. latem można tam przyjść i zrywać kwiatki, usiąść w cieniu i odpoczywać. jesienią można zbierać liście i sie nimi bawić.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:44:35+01:00
W moim ulubionym ogrodzie znajduje się duży błękitny staw.Perłowe lilie wodne z dala wyglądają jak roztańczone łabędzie.Wsród koron drzew chór ptaków śpiewa po nutce.Płaczące wierzby odrzycają smutek w dal.Czerwonoróżowy dywan róż urozmaica ogród,w oddali słychać brzęczenie pszczół.
Czuję się tam wolna od wszelkich dziennych zmartwień.



Może być tak?:)
2 3 2