Ktoś ukradł papugę ogrodnika.Wezwano trzech podejrzanych Beńka, Cześka i Darka.Oto co powiedzial każdy z nich:
Beniek- nie ukradlem papugi, chociaż ją widziałem, nigdy nie widzialem Cześka.
Czesiek-nie zrobiłem tego. Beniek i Darek to moi przyjaciele, Beniek też tego nie zrobił
Darek-nie ukradłem papugi. Beniek sklamałmówiąc, że nigdy nie widzial Cześka.,nie mam pojęcia kto to zrobił.
Ustalono że każdy z podejrzanych raz sklamał. Kto ukradł papugę?(krok po kroku)

2

Odpowiedzi

2010-03-07T15:39:30+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:42:27+01:00
Beniek skłamal ze nie ukradl papugi
Czesiek sklamal ze Beniek nie ukradl papugi
Darek sklamal ze nie ma pojecia kto to zrobił