Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:46:50+01:00
Jak czerpac radość z życia.? Każdy człowiek dostał tylko jedno życie, dlatego powinien to uszanować. Radośc mozna czerpać ze wszystkiego, nawet z codziennych prac czy przyjemności. Nie należy sie zasmucać jedną głupia sprawą czy tez przejmować pała w szkole. itd:D:D:D:D Mam nadzieję że pomogłam;p
2010-03-07T15:47:11+01:00
Od niedawna zastanawiam się nad problemem : "Jak można czerpać radość z życia". W mojej rozprawce postaram się uzyskać odpowiedź.
Wiele ludzi nie potrafi cieszyć się daną chwilą.

(można zacząć w ten sposób)
2010-03-07T15:49:45+01:00
Powinnyśmy śmiać jak najwięcej , bo życie jest krótkie i słodkie .
trzeba być twardym optymistycznym krokiem isć przez życie.
Żyć zgodnie z człowiekiem , bawić się na całego ...
zarykować czasem ..