Odpowiedzi

2010-03-07T15:48:45+01:00
Art.(któryś tam:))
Zgodnie z zarządzeniem Rady Ministrów z dnia 7,03,2010r wszelkie próby krzywdzenia zwierząt będą karane karą od 3 do 5 lat pozbawienia wolności bez możliwości apelacji.




Daj najlepsze:)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:53:21+01:00
Art. 70
6. Nauczyciele w szkołach publicznych nie mają prawa zadawania uczniom prac domowych na weekend.
2010-03-07T18:04:10+01:00
Art.71
Nauczycielom zabrania się stawiania uczniom ocen niedostatecznych.
1 5 1