Odpowiedzi

2010-03-07T15:49:49+01:00
Stacja III Pan Jezus upada pod krzyżem
Krzyż jest coraz cięższy.Staje się prawie nie do uniesienia. Lecz wstajesz. Cierpienie jest wielkie, ale ty idziesz dalej. Naucz nas wstawać z upadku, z upadku w grzechu. Byśmy mogli wstać i iść dalej.
3 4 3
2010-03-07T15:51:32+01:00
12 Stacja drogi krzyżowej

Jezus umiera na krzyżu.
ten grecki ołtarz, zdrobiony w stylu wschodnim, umieszczony jest nad Kalwarską Skałą. Jest to ponad miejscem, gdzie krzyże Jezusa i dwóch łotrów były wzniesione. Dolna częśc kamienia grobowego posiada rozległe pęknięcie, spowodowane trzęsieniem ziemi w dniu śmierci Jezusa. Mały ołtarz pośrodku głównego jest zdobiony statuła z drzewa kształtowaną w XVI wieku i wysłaną z Lizbony w 1778. Jest przypomnieniem nieszczęścia Maryi i symbolizuje wieczny smutek matek po śmierci ich dzieci.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T17:35:03+01:00
Stacja IX Pan Jezus upada po raz trzeci

Upadki Chrystusa powinny być dla nas nauką że upadać możemy wielokrotnie ważne żeby wstać po upadku.Tam na górze jednak to nie Chrystus decydował o swoich upadkach - On cierpiał za nas. To nasze grzechy zgotowały mu ten los. Nasze postępowanie przekłada się na ilość upadków Chrystusa.Dbajmy aby Pan Jezus nie musiał juz cierpieć za nas.
Prośmy wszyscy o siłe i wiare dla nas byśmy nie musieli dawać cierpienia Panu Jezusowi.



Mam nadzieje ze pomogłam :D Poozdroo ;* Licze na naj :D Jak nie pomoglam to Sorry.
8 4 8