Odpowiedzi

2010-03-07T15:49:41+01:00
Uwaga! Dnia 08.03.10 r . w godzinach od 12 do 15 . Po szkole i okolicy będą chodzić ludzie którzy się podają za proroków , choć nimi nie są .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:56:41+01:00
Ogłoszenie
Uczniowie dnia 12.03.2010r w poblizu miasta Katowice bedą zaczepiali Was fałszywi prorocy. Nie dajce sie nabrać na ich kłamstwa. Uwazajcie na takich ludzi!

Marlena Iwanowicz.
1 5 1
2010-03-07T19:27:48+01:00
Strzeżcie się fałszywych proroków.
1 5 1