Odpowiedzi

2010-03-07T15:55:13+01:00
Modli się
pomaga innym
mocno wierzy
jest dobry dla innych
kocha bliźniego
pracuje
stara się
zachowuje przykazania
chodzi do kościoła

licze na naj:)????????????dasz???????????
9 4 9
2010-03-07T16:10:10+01:00
Na podstawie jego uczynków, świadectwa wiary, miłości do bliźniego. Człowiek ten kocha Boga, dziękuje mu za wszelkie otrzymane łaski i ofiarowuje Bogu Ojcu swoje problemy, zmartwienia, jak i radości i sukcesy w życiu doczesnym i duchowym.
162 4 162
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:14:16+01:00
Człowiek przynoszący dobre owoce to taki, który:
-codziennie modli się i nie jest to modlitwa pusta
-chodzi do kościoła, przyjmuje Komunię Świętą
-swoim życiem stara się naśladować Jezusa Chrystusa
-pomaga innym w potrzebie
-nie jest zachłanny, kłamliwy, pretensjonalny
-przestrzega Dekalogu
16 4 16