Odpowiedzi

2010-03-07T15:50:47+01:00
Salamandry Plamiaste mają plamki (żółte)
Traszka grzebieniasta ma na grzbiecie coś przypominające grzebień.
7 2 7
2010-03-07T15:58:09+01:00
Salamandry plamiste mają plamki o kolorze żółtym, a traszka grzebieniasta ma na grzbiecie coś, co przypomina grzebień.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:37:07+01:00
Salamandra ma na swoim ciele żołte plamy. Natomiast traszka grzebieniasta posiada to co przypomina grzebien.
6 3 6