Odpowiedzi

2010-03-07T15:54:14+01:00
Melodia, orkiestra, piosenka ,muzyk ,komponować, dźwięk, nuta, pięciolinia ,intrumenty, głos ,śpiew, piosenkarz, płyta, utwór, radio, studio nagrań , kompozytor
5 3 5
2010-03-07T15:56:37+01:00
Śpiew, muzyk, taniec, instrumenty, nuty, piosenka, dźwięk, głos, kultura, sztuka, rytm, melodia, harmonia, dynamika, rozrywka, koncert, chór, scena, kompozytor, płyta, wokal, piosenkarz, dyrygent,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:24:16+01:00
Monofonia (jednogłosowość)
kontrapunkt (punkt w melodi gdzie wszystkie głosy współbrzmią ze sobą)
nuty
wielogłosowość
melodia
pięciolinia
artykulacja (sposób wydawania dźwięku )
bas
sopran
takt
pauza
repetycja
interwały (odległości miedzy dzwiekami)
harmonia
tonika (trójdźwięk zbudowany na pierwszym stopniu danej gamy)
marsz
taniec
barwa dźwięku
głośniki
dominanta (trójdźwięk, którego brzmienie dąży do rozwiązania się na tonikę)
tryton (kwarta zwiększona, kwinta zmniejszona)
gama (osiem uporządkowanych, kolejnych dźwięków wg określonej skali np. dur lub moll)
triada (trzy trójdźwieki oparte na gamie)
dysonanse
konsonanse (dźwięki wspólbrzmiące, odwrotność dysonansów)
tonacja
klucz wiolinowy
sztuka
2 3 2