Odpowiedzi

2010-03-07T15:55:08+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam wszystkich uczniów do obchodów dnia wiosny w naszej szkole. Nie zabraknie konkursów w których możecie brać udział. Dzien wiosny odbędzie się na 2 piętrze na korytarzu głównym. Do zdobycia atrakcyjne nagrody m.in. odtwarzacz mp3 za konkurs gimnastyczny.
Zapraszamy.
-Samorząd szkolny
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T15:59:35+01:00
ZAPROSZENIE!
Serdecznie zapraszamy uczniów (nazwa szkoły) na przyjęcie zorganizowane na dzień wiosny!jest to niesamowity dzień w którym zegnamy zimę a witamy wiosnę. zostawiamy w tyle mrozy ,śniegi i bałwany a witamy opały,lody i zabawy! Gwarantujemy dobrą zabawę w postaci świetnej muzyki, która rozbuja nawet największego ponuraka.Mile widziane gry i zabawy m.in. bieg z przeszkodami,konkurs na najdłuższy wianek oraz konkurs na wiosenny deser (cos dla smakoszy!) Przyjęcie odbedzie sie w szkolnej auli o godzinie 11:00 w pierwszy dzien wiosny.
Z poważaniem:
Grono pedagogiczne i samorząd szkolny
2 5 2