Odpowiedzi

2009-10-21T20:16:47+02:00
Dobry Borze dziękuje ci za ten dzień.Modle sie dzis do ciebie za moja mame by szybko wracała do zdrowia.Prosze cie daj jej siłę do wlki z chrobą.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T20:18:05+02:00
Drogi Jezu, w tej modlitwie proszę cię o błogosławienstwo dla mnie i dla całej mojej rodziny, aby byli zdrowi i nikt nie cierpiał. Dziękuję ci Jezu za to że tak często mnie wysłuchujesz.
4 5 4