Odpowiedzi

2010-03-07T16:22:20+01:00
1. Z ielone
2. s Ierota
3. sp Encer
4. mary La
5. avOnlea
6. diaNa
7. bEll
8. Wyzywanka
9. małgorZata
10. Gilbert
11.jÓźa
12.kRup
13.złoty
14.chaRottetown.

Pytania:
1.Tego koloru zrobiły sie włosy Ani po przefarbowaniu.
2.Była nią Ania do czasu gdy adoptowali ją Maryla i Mateusz.
3.Do tej panny miała być odwieziona Ania po pomyłce.
4.Była siostrą Mateusza i nową rodzina dla Ani.
5.Tak nazywała sie miejscowość gdzie Ania mieszkała .
6.Tak miała na imie jedyna i najukochańsza przyjaciółka Ani.
7.Nazwisko lektora szkółki niedzielnej.
8.Tak nazywała sie gra przez którą Ania spadła z dachu.
9.Przyjaciółka Maryli.
10.Chłopiec który nazwał Anie ,,marchewką".
11.Dała Ani wyzwanie do przejścia sie po dachu.
12.Zachorowała na to Minnie.
13.Tego koloru Gilbertzdobył medal.
14.Tam znajdowało sie seminarium.

PS:duże litery w wyrazach w krzyżówce tworzą hasło;)
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:30:31+01:00
1. MATEUSZ
2 SHIRLEY
3. RUDE
4. AVONLEA
5. MONTGOMERY
6. ANIA
7. SIEROTA

8. MARCHEWKA
9. WYZYWANKA
10. GILBERT
11. WZGÓRZE
12. MARYLA
13. ZIELONE
14.BESTSELLER

1. Ania przyjechała do Maryli i...
2. Nazwisko Ani.
3. Kolor włosów.
4. Druga część Ani (Ania z ...)
5. Nazwisko autorki.
6. "... z Zielonego Wzgórza"
7. Ania była...
8. Gilbert powiedział tak do Ani.
9. Gra, w którą grała Ania i złamała kostkę.
10. Chłopak, który rywalizował z Ania w nauce.
11. Sosnowe ... - dom Diany.
12. Ania przyjechała do Mateusza i ...
13. Nowy kolor włosów Ani.
14. Ponadczasowy ... wśród książek.


Mam nadzieję, że pomocne! :)
37 3 37