Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-21T20:42:39+02:00
1. Palenie się lasów itp
2. Oddychanie zwierząt, ludzi i roślin
3.Wiatr
2009-10-21T20:45:53+02:00
Myślę, że dowodem na to będzie to, że żyjemy. Aby żyć konieczne jest oddychanie tlenem. Wniosek z tego taki, że tlen jest składnikiem powietrza. Padający deszcz to skroplona para wodna (powietrze zawiera parę wodną). Tlen podtrzymuje palenie( powietrze zawiera tlen).