Odpowiedzi

2010-03-07T15:56:12+01:00
Otwiera sie ją za pomocą programu power point.
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:34:18+01:00
1.Klikasz prawym przyciskiem myszy na daną prezentację.
2.Wybierasz polecenie "Otwórz za pomocą..." i z listy wybierasz program PowerPoint.

Uwagi!
-Jeśli na liście nie ma programu PowerPoint wybierasz opcję "Przeglądaj..." i szukasz na swoim dysku miejsca gdzie się znajduję (domyślnie: C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programy\Microsoft Office)

Powodzenia! :)
4 2 4