Odpowiedzi

2010-03-07T16:02:29+01:00
Kolejno: liczba sylab, samogłosek, spółgłosek, liter, głosek

a) kapelusz: 3 - 3 - 4 -8 - 7
b)spodnie 2 - 3 - 4 - 7 - 6
c) kąpielówki 4 - 5 - 5 - 10 - 10
d)bielizna 3 - 4 - 4 - 8 - 8
e)odzież 2 - 3 - 2 - 6 - 4
f)spódniczka 3 - 3 - 7 - 10 - 8
g)płaszczyk 2 - 2 - 5 - 9 - 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:19:09+01:00
A) liczba sylab: trzy
liczba sam: dwie
liczba spół: sześć
liczba liter:osiem
liczba głosek: siedem
b) liczba sylab: dwie
liczba sam: trzy
liczba spół: cztery
liczba liter: siedem
liczba głosek: siedem
c) liczba sylab:cztery
liczba sam : cztery
liczba spół : siedem
liczba liter : jedenaście
liczba głosek : jedenaście
d) liczba sylab: trzy
liczba sam : cztery
liczba spół : cztery
liczba liter : osiem
liczba głosek: osiem
e)
liczba sylab: dwie
liczba sam : trzy
liczba spół : trzy
liczba liter : sześć
liczba głosek: pięć
f)
liczba sylab: trzy
liczba sam : dwie
liczba spół : osiem
liczba liter : dziesięć
liczba głosek: dziewieć
g)
liczba sylab: trzy
liczba sam : dwie
liczba spół : siedem
liczba liter : dziewięć
liczba głosek: siedem

mam nadzieje że pomogłem