Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:03:20+01:00
Mount Blanc- Alpy 4810m.n.p.n
Gierlach- Tatry wysokie 2655m.n.p.m
Goldhöpiggen-Jotunheimen 2469m.n.p.m
Ben Nevis- Grampiany 1344m.n.p.m
Narodnaja-Ural 1771m.n.p.m
2010-03-07T16:03:44+01:00
Mont Blanc: 4810 m n.p.m. Alpy
Gerlach: 2655 m n.p.m. Tatry Wysokie, Karpaty
Goldhöpiggen: 2469 m n.p.m. Góry Skandynawskie
Ben Nevis: 1344 m n.p.m. Grampiany
Narodnaja: 1894 m n.p.m. Ural
2010-03-07T16:05:38+01:00
Mont Blanc- Alpy - 4810,45 n.p.m
Gierlach - Tatry - 2655 n.p.m
Goldhöpiggen - Jotunheimen - 2469 n.p.m
Ben Nevis - Grampiany - 1344 n.p.m
Narodnaja - Ural - 1894 n.p.m