Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:03:08+01:00
Dobre:
*inteligentny
*zdyscyplinowany
*zorganizowany
*dobrze wychowany
* szanujący SWOJĄ armię
*przewidywujący
*duże umiejętności
Złe:
*nie szanował Polaków, wykorzystał ich
*być może zbyt pewny siebie

1 4 1
2010-03-07T16:03:46+01:00
Dobre
- chciał pokoju na świecie-
- był strategiczny
- podniusł francję
- nie bał się przeciwstawiać
- pomógł polsce
złe
- był zbyt pochopny
- działał za szybko
- za bardzo wierzył w siebie
- włądza uderzyła mu do muzgu
2 3 2