Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T16:01:30+01:00
Ponieważ rozmnażają się szybko, a potomstwo jest bardzo liczebne.

Dasz najj
1 4 1
2010-03-07T16:02:53+01:00
Ponieważ są one bardzo małe ;]

Rozmnażają się z niewyobrażalną szybkością
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-07T16:03:57+01:00
Sardynki trudno zliczyć ponieważ są bardzo małe . Kleszcze są wielkości mikroskopijnej , dlatego ich nie da się zliczyć . Sardynki i kleszcze rozmanażają się bardzo szybko :) rozumiesz.?
1 5 1