Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T16:03:17+01:00
Moim zdaniem dlatego ze w rpa głównym surowcem jets węgiel kamienny i jego spalanie powoduje energie elektyczna jak i ciepło podobnie jak w polsce

Dasz najj
2010-03-07T16:06:20+01:00
Ponieważ jest duża ilość surowców ( węgla kamiennego i brunatnego) i ich wydobycie jest dużo tańsze niż innego rodzaju typy elektrowni..
tak mi się wydaje..