Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T16:03:55+01:00
Dane:
m=1000kg
F=1kN=1000N
t=5s
rozwiazanie:
F=m*a
a=v/t
podstawiajac a do wzoru otrzymujemy
F=m*v/t
przeksztalcamy wzor do postaci
v=F*t/m
v=1000*5/1000 [N*s/kg]=5 [(kg*m/s²)*s/kg]=5[m/s]



Dasz najj
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-07T16:08:59+01:00
Dane;
m=1oookg
t= 5s
F=1ooo N
Szukane;
v=?


Wzór;
F=m*a
a=v/t

Obliczenia;
v=F*t/m
v=1000*5/1000 [N*s/kg]=5 [(kg*m/s²)*s/kg]=5[m/s]